lördag, februari 25, 2006

Melodifestival... eh...va?

...uppsnappat i rummet jag befinner mig... just nu:

  1. Melodifestival!? Inte konstigt att man måste supa sig full på lördagskvällen...!
  2. Tycker människor i sverige om det här?? (frågan bollas i rummet vid varje bidrag)
  3. Men...är det här kul???
  4. Näe... näe... näe...
  5. Får jag gå in på toaletten ett längre tag... och ta med mig datorn?
  6. Näe, alltså... det här är dåligt!
  7. Oj, jag glömde tanten på våning 5!!!
  8. Kan man blogga in rösten?
  9. Näe, det här var krystat...
  10. Ta fram kortleken och vinet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Måste man rösta???

Anonym sa...

Får jag gå hem?

Anonym sa...

Får man ta en till kaka till kaffe?

Anonym sa...

Herre gud, jag har tappat bort min lägenhet!

Anonym sa...

jag såg bara korta snuttar, men det var nog för att få mig att korka upp vinflaskan