torsdag, mars 16, 2006

Motormännens Riksförbund...?

Kära nån... Motormännens Riksförbund...!? How 1950´s känns inte det??? Men men, vuxna män gör saker tillsammans - då kan det bli så ibland... Så så, sansa sig! Igår köpte jag ett härligt exemplar av "Motormännens Sverige Atlas" - här ska ju åkas bil senare i sommar och då måste man ju ha en mustig bilatlas med mjuka plastpärmar, bilfilt samt trevlig musik... ja just ja, så var det ju uppkopplingen, dator, digitalkamera... MEN, mina lena honungsnosar - i nuläget... bilatlasen är så att säga CHECK!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där kartboken köpte min flickvän med, hon tycker den är jättebra. Men vi kör fel lika ofta ändå känns det som, man måste ju kunna läsa karta med.

Maria sa...

Då litar jag på din flickvän Zibbo! Den kändes bra och jag gillar ju kartor...