fredag, februari 17, 2006

Slänger in ett gäng kramgoa killar här

...så jag inte känner mig fullt så ensam!
Tänk om man ändå kunde resa tillbaka i tiden och beträda en härlig gammal folkets park och kvällens orkester är Frittes gäng... Man köper en varmkorv med bröd och en sträng senap & ketchup. Svingar sina lurviga med slippriga träskor på danspaviljongens trätiljor, tar en lott i tombolan och vinner en väggdekoration i form av en origamiblomma i psykedeliska färger. Det hela slutar med att man hänger på parkeringen där det är efterfest vid bagageluckorna och dunken med hembränt skickas runt...
Åhhh Frittes gäng - var är ni idag, jag har ju köpt ett par nya träskor!!!?

6 kommentarer:

Lotta sa...

Maaaariaaaa !!! vilken cool klocka!! du smygjobbar ju på den här bloggen... jag känner mej liksom borta i kylan... utan datorn...

Maria sa...

Executive-fixing-master!

lars-ove sa...

Hej Maria, jag sitter med en utav medlemmarna i frittes gäng här nu :-)

lars-ove sa...

hej igen Maria, jag ville bara skoja med en kompis,det är inte Lars-Ove som srivt inlägget. ha det bra.

Mvh. Robban

lars-ove sa...

hej igen Maria, jag ville bara skoja med en kompis,det är inte Lars-Ove som srivt inlägget. ha det bra.

Mvh. Robban

lars-ove sa...

hej igen Maria, jag ville bara skoja med en kompis,det är inte Lars-Ove som skrivit inlägget. ha det bra.

Mvh. Robban