tisdag, februari 21, 2006

Roadtrip !

Jag är så trött på OS... sport sport sport... man tvingas höra på allas urtissta besvikelser eller överhysteriska glädjeyttringar över toootalt oviktiga resultat i dessa makalöst boooooring sportgrenar... Det är som om man lever i en galen sport-komentator-marinad i flera veckor, och det går som inte att komma undan.... Nä nu är det dax att börja planera in nått riktigt viktigt!!! Sommarn´s Roadtrip! Vartåt ska man köra... va för sorts musik ska man höra... ja det finns hur mycket fantastiskt som helst att hitta i framtiden, om man bara skiter i OS!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud!
OS är enda gången jag är ett uns intresserad av sport över huvudtaget! Tänk fotbolls- eller hockey-em eller vm - DET är TRÅKIGT! Veckor i sträck med ENBART intelligensbefriade sporter, där horder av neandertalare rör sig i grupp och grymtar "Uff!" och "Men va fan skjut då, din jävla idiot!" och "Dommarjävel!"... No good for mankind, no good at all!

Suck it to me!

Lotta sa...

Fotbolls VM kanske är värre, men det gör ju inte OS bättre liksom ba! Brrrrr

Maria sa...

...eh, SOCK it to me... kanske...!?

Maria sa...

Och hon är tillbaka!!!
L8-Lee alltså!

Maria sa...

Sure sure, Roadtrip!
En konstituerande middag igen alltså! Jag bara ÄLSKAR konstiturerande middagar!!!

Lotta sa...

middag middag middag!!!! jaaaa ! jag älskar åxå middagar!!!

Maria sa...

jag älskar mest det konstitutionella, maten får man på köpet liksom!